Eteva - Asiakkaat tyytyväisiä Etevaan

Asiakkaat tyytyväisiä Etevaan

28.2.2018

Kuvituskuva: poika näyttää peukkua

Etevassa on viimeisten 3 vuoden aikana tehty asiakastyytyväisyyskyselyitä käyttäjäasiakkaille, omaisille ja tilaaja-asiakkaille.

Käyttäjäasiakkaille kyselyt on tehty alueellisesti, tänä vuonna oli läntisen alueen vuoro. Etevassa on määritelty strategiset tulosmittarit käyttäjäasiakkaiden tyytyväisyyteen liittyen:

  • Henkilökunta ottaa huomioon asiakkaan toiveet: 93 % (tavoite 90 %)
  • Henkilökunta kohtelee minua ystävällisesti: 98 % (tavoite 96 %)
  • Asiakas kokee olonsa turvalliseksi asumispalveluissa ja päiväaikaisessa toiminnassa: 98 % (tavoite 92 %)

Omaisille ja tilaaja-asiakkaalle kysely tehdään koko Etevan alueella. Sote-valmistelun työllistävä vaikutus näkyy selkeästi tilaaja-asiakaskyselyn vastaajien määrässä. Etevassa on määritelty strategiset tulosmittarit tilaaja-asiakkaiden tyytyväisyyteen liittyen.

  • Eteva toimii strategiansa mukaisesti: 3,69 (tavoite 3,5)
  • Etevan yksiköiden henkilökunta toimii asiakaslähtöisesti: 3,6 (tavoite 3,5)        

Kiitos kaikille kyselyihin vastanneille – erityisesti omaiset osallistuivat aktiivisesti.

Suurin osa vastaajista on tyytyväisiä Etevan toimintaan, mutta saimme myös kehittämisehdotuksia, jotka otetaan mahdollisuuksien mukaan huomioon toiminnassa.

 

© 2012 Eteva Käyttöehdot